Rondreis Italië - Reisverslag uit Marsciano, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu Rondreis Italië - Reisverslag uit Marsciano, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu

Rondreis Italië

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg anja

13 Augustus 2022 | Italië, Marsciano

Zaterdag 13 augustus

Vandaag gaan we weer verkassen. We gaan nu voor 3 nachtjes naar Livorno. Frank vraagt me waarom ik voor Livorno heb gekozen, maar ik heb werkelijk geen idee waarom ik daar op ben gekomen, misschien omdat we er nog niet zijn geweest. Eigenlijk helemaal niet aan de Toscaanse kust. We hebben alle tijd want kunnen pas naar 16 uur in de kamer. We zijn er wat vroeger en parkeren de auto in een garage dicht bij de B[e-38]B. We lopen even Livorno in om wat te drinken en gaan later de koffer halen en naar de kamer. 's Avonds gaan we op advies van de eigenaar van de B[e-38]B in het oude centrum een hapje eten, perfecte tip, we hebben heerlijk gegeten. Bediening komt aan de tafel vertellen wat er op het menu staat die dag en samen kies je dan wat je gaat eten. Frank vindt Livorno nu al net een Italiaanse Den Helder, vergane glorie. Heeft hij misschien ook wel een punt maar morgen maar eens op ons gemakje rondlopen.