Dag 11 in Peschiera del Garda - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu Dag 11 in Peschiera del Garda - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu

Dag 11 in Peschiera del Garda

Door: oetels

Blijf op de hoogte en volg anja

17 Juli 2012 | Italië, Peschiera del Garda

Vanmorgen rustig opgestaan en na een laat ontbijt op weg naar Lasize gegaan, een dorpje aan de oostkant van het Gardameer. Op de kustweg naar Lasize stond een flinke file dus maar snel gekozen voor een andere route. Bij Lasize aangekomen zijn Frank en Mara er zeker van dat we enkele jaren geleden hier ook al zijn geweest, Anja kan zich niets van dit plaatsje herinneren dus voor 2 van de 4 is het nieuw. De cameraploeg is vandaag uitgebreid want ook Frank heeft zijn camera meegenomen wat zullen we toch veel mooie foto’s krijgen vandaag! Na wat rondgeslenterd te hebben op een terrasje aan het Gardameer neer gestreken voor een cappuccino en water, Laurens gaat vandaag voor het beroemde Italiaanse oranje drankje nl Spritz Aperol een soort aperitief. Hij vond het toch niet zo’n super drankje en snapt niet waarom je het zo veel mensen ziet drinken op de terrasjes. Na deze ervaring slenteren we weer verder waarop de fotografen druk kiekjes schieten en Anja de winkeltjes gaat bekijken. Het is ondertussen al 14.30 uur dus de maagjes moeten weer gevuld worden, vlug een terrasje aan het water gezocht, waar ze uiteraard spaghetti aglio en olio op de kaart hebben staan, hè Mara. Laurens en Frank besluiten om dat ook te nemen maar Anja gaat voor een salade met garnalen, dat was smullen. Na nog even het kerkje bekeken te hebben en er ’n kaarsje aangestoken te hebben, onze traditie om dit in de Italiaanse kerkjes te doen. Omdat dit ons eerst kerkje van deze vakantie was maar meteen 2 kaarsje opgestoken. Op weg naar de auto nog een Italiaans ijsje gekocht en op weg naar de supermarkt voor het nodige proviand. Weer terug op de camping het eerste stuk van de dag getypt en Mara en Laurens op naar het meer om te zwemmen. De avond werd weer gevuld met ’n barbecue door Laurens en de over bekende camping frites van Frank, hier een frisse fruitsalade bij en de buikjes zijn weer gevuld. De foto’s van vandaag moeten door de fotografen nog bewerkt worden dus maar de foto’s van de iphone van Anja erbij geplaatst.

• 18 Juli 2012 - 11:30

Bertenlisette:

Hebben ze daar ook Matteo???
    Lekker.
    Niet te hopen dat je daar ook een tweede Toon K vindt.

'Like' de foto van Frank...
    Geniet er nog even van.
    Dikke kus.