Dag 10 in Peschiera del Garda - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu Dag 10 in Peschiera del Garda - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu

Dag 10 in Peschiera del Garda

Door: oetels

Blijf op de hoogte en volg anja

16 Juli 2012 | Italië, Peschiera del Garda

Vanmorgen om 8.15 uur vertrokken Laurens, Mara en Anja naar de markt . Het was er nog redelijk rustig dus we konden alles goed bekijken. Mara had de vorige keer een leuke jurk gezien en houten armbandjes dus daar naar op zoek. Na een tijdje had Mara haar armbandjes gekocht en was de jurk gevonden en gekocht. Laurens liep foto’s te maken van de activiteit op de markt. Bijna op het eind van de markt kon Anja zelfs nog slagen voor een tas en een t=shirt met een doodshoofd laten maken voor Finn, hoop dat het de goede maat is in Italië zijn de maten toch anders. Op naar een terrasje voor een cappuccino en terug naar de camping want we kregen honger. Na het eten iedereen omgekleed en ingesmeerd en op naar de bootverhuur bij de camping. Frank werd de kapitein en kreeg in het engels/italiaans uitleg over de boot en wat wel en niet mag etc. En daar gingen we dan rustig aan het Gardameer op. Wat verder weg uit de kust ging het gas open en werden we lekker nat gespetterd door het toch wel koude water. We zijn via de westkant naar halverwege het meer gevaren en konden zo de plaatsjes langs het meer eens van een andere kant zien, omdat we al halverwege de tijd dat we de boot gehuurd hadden zaten naar de overkant gevaren en vandaar weer via de oostkant terug naar Peschiera waar we de boot weer vol moesten tanken en toen terug naar de camping. Mara was wat verbrand, dus die ging onder de douche en ingesmeerd met aftersun. Laurens ging nog even zwemmen en ’s avonds werden er pizza’s en spaghetti aglio en olio gehaald. Toen alles op was kwamen de laptops op tafel om de stukjes te typen en foto’s te bewerken zodat ons reisverslag weer aangevuld kan worden.

• 16 Juli 2012 - 20:08

Bram En Joyce:

Oh wat hebben we hier naar uit gekeken. Iedere dag/ieder uur ff vlug kijken of er weer een verslag van jullie op stond. Wat een mooie foto's weer. Oh jah we wilden met jullie naar de italiaan gaan eten. Is dat goed ??? LOL
    Mag ook wat anders zijn oor.
    Groetjes van ons voor jullie alle 4 vanuit een regenovergoten limburg.

• 17 Juli 2012 - 22:54

Jesse:

Ik zal even iets toevoegen: Mara en papa hebben gelijk. We zijn al wel eens in Lasize geweest.
    Maar veel plezier nog en tot zaterdag!
    Dikke kus van mij!

• 18 Juli 2012 - 11:32

Lisette:

Superfoto van de markt (met mevrouw)