Dag 3 in Peschiera del Garda - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu Dag 3 in Peschiera del Garda - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu

Dag 3 in Peschiera del Garda

Door: oetels

Blijf op de hoogte en volg anja

09 Juli 2012 | Italië, Peschiera del Garda

Vanmorgen op tijd aan het ontbijt ( 9.30 uur) want de grootste markt van het Gardameer is vandaag tot 13.00 uur in Peschiera. Nadat iedereen ingesmeerd is zijn we vertrokken. Vanaf de camping kun je langs het Gardameer naar Peschiera del Garda lopen, een wandeling van ongeveer een half uur. We deden er iets langer over want Mara en Laurens wilde natuurlijk onderweg foto’s maken. Aangekomen bij de markt was het al lekker druk en de temperatuur al flink opgelopen. Na een tijdje kraampjes kijken vond zelfs Mara het wel genoeg terwijl we nog maar de helft hadden gezien. Maar ja als je een keer zo’n markt hebt gezien weet je al wat er de komende jaren te zien is, erg toeristisch. Daarna lekker verder naar het dorp en op een terrasje aan het water neergestreken voor een lekkere kop cappuccino. Daarna nog even door het dorp geslenterd waar Laurens nog een t-shirt gekocht heeft en toen weer langs het Gardameer terug naar de camping. Na wat water te hebben gedronken toch maar even met de auto naar de supermarkt om de voorraad weer aan te vullen. De rest van de dag hebben Laurens en Mara nog in het Gardameer gezwommen en Frank en Anja heerlijk met een boek op het terras voor de caravan gehangen. Het is nu 21.00 uur en de barbecue staat aan waar vandaag Laurens zijn kookkunsten op mag laten zien. De tomaat en mozzarella salade staat klaar in de koelkast en Frank gaat direct zijn camping specialiteit maken. Frites gebakken in de zonnebloemolie! Dat wordt weer smullen. Morgen wordt weer een vroege dag want we willen om 9.00 uur vertrekken naar Venetië, of dat gelukt is laat ik morgen wel weten in het verslag van dag 4.

• 09 Juli 2012 - 20:02

Lisette:

Foto 2 reisverslag dag 3: Like it!

• 09 Juli 2012 - 21:00

Joyce En Bram:

He jullie daaro, leuk dat jullie de hele vakantie bijhouden. Zo kunnen ook wij hier in het zonnige zuiden meegenieten van jullie avonturen.
    De foto's die we tot nu toe gezien hebben zien er heel leuk uit.
    Have fun en geniet van een welverdiende en mooie vakantie.
    en ook nog een pootje van Cootje.