Dag 15 de terugreis - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu Dag 15 de terugreis - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van anja oetelaar - WaarBenJij.nu

Dag 15 de terugreis

Blijf op de hoogte en volg anja

23 Juli 2012 | Italië, Peschiera del Garda

De dag begint vroeg en na de laatste spullen in de auto te hebben gezet kunnen we om 6.00 uur vertrekken richting Oisterwijk. Na een kleine 2 uur staan we al aan de Zwitserse grens en omdat we voor de vakantie gepland hadden over Oostenrijk te rijden moest er dus eerst een vignet gekocht worden. Direct maar van de stop gebruik gemaakt om wat te eten en te drinken en dan weer verder. We gaan niet door de tunnel maar rijden over de Gotthard pass zodat er nog wat mooie foto’s gemaakt kunnen worden. Helaas zat er dat niet in want boven op de pass reden we de wolken in om er vervolgens beneden in het dal pas weer uit te rijden. Jammer maar helaas! We kunnen goed doorrijden, terwijl aan de andere kant richting Italië een file staat die bijna heel Zwitserland door loopt, je zal er maar in staan! Zelfs in Duitsland geen echte files gehad, wat langzaam rijden bij de wegwerkzaamheden, die er op heel veel plekken zijn, maar verder lekker door kunnen rijden. Natuurlijk elke 2 uur even de auto aan de kant, de benen strekken, eten en drinken etc. Tegen 20.00 uur waren we in Oisterwijk, vlug de auto leeg en wat te eten halen. Het zit er al weer op, wat gaat dat toch vlug voorbij een vakantie! Nu kunnen de fotografen aan de gang met het bewerken van de foto’s zodat ze op de site geplaatst kunnen worden, maar dat zie je binnenkort wel.